Tuesday 10 December 2013

Advent 2.

Több hete kinéztem már a  Krokotak-on a hópihe balerinát, és tegnap végre odajutottunk, hogy meg is csináltuk. Karinámnak már az ötlet is nagyon tetszett, de Barni nem kapott rá. Nem értem, miért :-D
Mit csinál egy anyuka ilyenkor? Elkezdi törni a fejét. És nem hiába törtem, támadt is egy ötletem. Íme az eredmény:


Szerintetek tetszeni fog neki? Még nem látta egyben, csak a részeket...

Adventi várakozásunkban a Hogyan jutunk Betlehembe könyv jó kis segítség. Rövid történet után különböző feladatok segítségével tehetjük magunkévá az olvasottakat. Jó nézegetni egyedi, de kedves képeit. Még megvásárolhatod a Harmat kiadó könyvét, karácsony után is jó lesz, ismétlésnek!



Előkerestem angol karácsonyi könyveket is. Karinám nagyon szereti Gigit, tavaly kapta ajándékba ezt a karácsonyi részt::


A fiúkkal pedig elolvassuk a néhány évvel ezelőtt vásárolt vastaglapos képeskönyvet, amihez ráadásul feladatok is vannak angolul itt!


Készülünk már a mézeskalácsokhoz is, de még csak lélekben :-)

No comments:

Post a Comment