Wednesday 16 February 2011

Valentine's day / Valentin nap

Karina and I had a "party" the day before Valentine. I found some very good party ideas here
and lots of great activities for preschoolers here and printed several of them. Karina had much fun doing some scissors activities: cutting along the lines to the doggies. Afterwards she has delivered Valentine letters to the doggies by doves. She had to do counting for this activity. Then I gave her a rose (she loved it) and we made some Valentine cards for her favourite cousins. For snack we have decorated cookies. I think it was a very good mommy-daughter quality time:-) We both enjoyed it. Did you have some quality-time with your kids?
PS. Daddy was kind enough to babysit for Barni:-)

The dove greeting the doggy / A galamb üdvözli a kutyust

Counting / Számolás

All letters are delivered / Az összes galamb célba ért.

Making of V cards / V-képeslap gyártás

 
Decorating cookies / Kekszdíszítés
Valentin napját megelőzően buliztunk Karinával, kettesben. Sokat keresgéltem, és a legtöbb jó ötletet innen és innen merítettem.
Először is ollóval ügyeskedtünk, aminek eredményeképpen lett 4 kis kutyánk. Aztán számolós feladat jött, és Karina ötlete alapján a galambok a leveleket a kutyusokhoz szállították.
Közben elmeséltem, honnan is ered a Valentin-nap, a nekem legjobban tetsző információkat itt találtam. És szeretetem jeléül átadtam neki egy szál rózsát. Nagyon meghatódott a kis drága:-)
Ezt követően képeslapokat gyártottunk kedvenc unokatesóinak.
Uzsira Albert kekszet dekoráltunk. Karácsonyról maradt még az Oetker dekor tollunkban, ezzel rajzoltam szíveket, ő pedig franciadrazséval kirakta. Aztán berakta:-)
Klassz másfél órát töltöttünk így el, nagyon jól éreztük magunkat. Jó anya-lánya minőségi időtöltés volt (közben apa volt olyan drága, hogy vigyázott Barnira). Te tudtál minőségi időt tölteni a kicsiddel/kicsikkel?

1 comment:

  1. Köszönöm kislányom, hogy fontos számodra a gyermekeitekkel foglalkozás. Fontos az együtt töltött idő. Ezzel egyszerre segíted őket növekedni a szellemükben, készíted őket az örökkévalóságra, és új ismereteket adsz át nekik, amit e földi életben jól tudnak kamatoztatni.
    Ágikámnak és nekem már megadatott a kiváltság, hogy láthatjuk a gyümölcsét a gyermekeinkbe fektetett örömteli munkának. Meggyőződéssel vallom, hogy az a figyelmesség, amit nektek – a mi kicsiny, majd felcseperedő gyermekeinknek – adtunk, az meghatározó volt személyiségetek alakulásában. Köszönöm, hogy a tanultakat tovább adjátok.

    ReplyDelete